محل لوگو

کسب درآمد ماهانه 12 میلیون تضمینی


کسب درآمد ماهانه 12 میلیون تضمینی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

*توجه*

لطفا قبل از رد کردن توضیحات آن را با دقت مطالعه کنید

 

شماره تلگرام پشتیبانی: 09368780486

آیدی تلگرام پشتیبانی: Poshtibani_745

پاسخگویی همه روزه از ساعت 12 تا 18 (غیر از روز های جمعه)

 

دوست عزیزی که داری میخونی؛سلام :)

مطمئنا تا الان راه های زیادی رو برای رسیدن به درآمد دلخواهت یا حتی یه چیزی نزدیک بهش رو امتحان کردی.

قطعا تا الان دوره های زیادی رو تهیه و استفاده کردی که هیچ کدوم به دردت نخوردن یا برای شروع کار سرمایه های کلان خواستند، یا شاید هم بعضیاشون کلاه برداری بوده و پولت رو بالا کشیدند...

بذار داستان خودمو برات تعریف کنم:

من توی دو سال اخیر زندگیم توی شرایط سختی بودم. از یک طرف میخواستم هرطور که شده مهاجرت کنم (که با قیمت دلار یک آرزو و خواسته محال بود) از یک طرف هم توی ایران اون رفاهی که میخواستم رو نداشتم.

کل دارایی من اونموقع یک میلیون تومان بود که اون هم قرض گرفته بودم. پس باید درست تصمیم میگرفتم که میخوام با این پول چه کار کنم. تنها کاری که خوب میتونستم انجام بدم و توش مهارت داشتم ساختن بدلیجات بود. حتی قبل از اون هم تلاش کردم دستسازه هام رو بفروشم. غرفه هم اجاره کردم ولی کرایه غرفه بیشتر از فروش من بود.

 24 ساعت به این فکر میکردم که چه کار کنم. شروع کردم به سرچ کردن توی اینترنت. چند نفری رو پیدا کردم که دوره های کسب درآمدی میفروختن و حتی تضمین میکردند که دانشجوهاشونو موفق میکنند. قیمت دوره ها از 6 میلیون تومان تا 9 میلون تومان بود. من با خودم میگفتم که من اگر پول داشتم نمیومدم سراغ اینجور دوره ها.

حتی قسط بندی هایی هم که کرده بودند معقول نبود...

در یک جمله که اون دوره ها مناسب دانش‌آموزان و دانشجویان یا کسایی که هیچ سرمایه ای نداشتند مناسب نبود.

نا امیدانه سیستم رو خاموش کردم و سعی کردم حواس خودم رو پرت کنم...

فردای همون روز یک سوالی برام پیش اومد که باعث شد به اینترنت مراجعه کنم...همونطور توی یکی از سایت ها در حال خوندن جواب سوالم بودم که  تبلیغات کنار صفحه توجهم رو جلب کرد...."چگونه در 12 هفته اولین 50 میلیون خود را درآوردم؟"....تمام ذهنم رو به خودش مشغول کرد. کلیک کردم و بعد از دادن اسم و ایمیل چند ویدیو رایگان به ایمیلم ارسال شد که توی این فیلم ها مدام صحبت از یک فرمول طلایی بود...و  مدام هم جمله "توضیحات بیشتر رو میتونید توی دوره  بخونید" تکرار میشد. در پایان آخرین ویدیو لینکی بود که من رو به صفحه پرداخت هدایت میکرد تا بعد از پرداخت بتونم دوره رو دریافت کنم.

590 هزار تومان ناقابل...من هم یک میلیون بیشتر نداشتم نمیتونستم 590 هزار تومان رو الکی به باد بدم مبلغ رو پرداخت نکردم اما لینک رو ذخیره کردم تا روش بیشتر فکر کنم. باز هم ناامیدانه بیرون اومدم. 

چندوقت بعد با دوره دیگری به قیمت 35 هزارتومان مواجه شدم

پول رو پرداخت و دوره رو دریافت کردم. تمام محتویات دوره درمورد بازار فارکس و سایت های شرطبندی و نحوه کسب درآمد از اونها بود. چیزایی که هرکسی به حرام بودنشون شک نداره.

رسما پولم رو دور ریخته بودم.

انقدر با خودم کلنجار رفتم که باز برگشتم سروقت اون دوره 590 هزارتومانی و اون دوره رو خریدم...

به نظر میرسید اولین نفری هستم که این دوره رو تهیه کرده

چون لینک هایی که گذاشته بودن خراب بود و نمیشد چیزی ازش دانلود کرد.

تو قسمت تماس با ما سایت رفتم تا بهشون خرابی لینک رو اطلاع بدم

شاید باورتون نشه ولی توی قسمت تماس با ما هیـــــــــچ چیزی جز یه چندتا حروف کنارهم اون هم به عنوان ایمیل نبود

هرچقدر به اون حروف نگاه میکردم تا بتونم از توش یه آدرس ایمیل در بیارم هیچی پیدا نمیکردم هرلحظه که میگذشت باخودم میگفتم که سرت کلاه رفته و 590 هزار تومان رو الکی از دست دادی

و من هی تلاش میکردم این فکر رو پس بزنم....تا اینکه به یاد اون ویدیو های رایگان افتادم...ایمیلی که ویدیو ها رو ارسال کرد

تیری بود در تاریکی...ایمیل زدم و گفتم که لینک ها خرابه و لطفا درستش کنید و در کمتر از یک ساعت پاسخ دادن که تا 24 ساعت دیگه لینک های سالم رو قرار میدن.

24 ساعت گذشت و حتی یه 7 ساعتی هم اضافه تر گذشت تا اینکه من دوباره آدرس سایت رو تو گوگل وارد کردم که بتونم دوره رو دریافت کنم....

در کمال تعجب هرچقدر آدرس رو وارد میکردم هیچ سایت و صفحه ای بالا نمیومد...حتی رفتم لینک آخر ویدیو سوم هم چک کردم ببینم درست وارد کردم یا نه که درست بود....دوباره ایمیل زدم و گفتم سایتتون برای من باز نمیشه

همچنان خبری نشد

590 هزار تومن پریده بود

خیلی ناراحت شدم و نمیتونستم ثانیه ای از فکرش در بیام...به این نتیجه رسیده بودم که من نمیتونم هیچ کاری بکنم...

تنها چیزی که اون موقع میخواستم این بود که پولی که از دست دادم جور کنم و پول دوستم رو با اینکه چند روزی وقت داشتم پس بدم...

توی دیوار گشتم ببینم چه کار غیر حضوری ای برای من پیدا میشه که بتونم این پول رو تو چند روز جمع کنم

به اولین آگهی تایپیست پیام دادم و شرایط رو پرسیدم

بعد از ارسال کلی پیام

در آخر برای استخدام نیاز به پرکردن یک فرم بود که برای اینکه بتونم فرم رو دریافت کنم باید 30 هزار تومان پرداخت میکردم

 

علت رو پرسیدم که جریان این 30 هزار تومان چیه؟ گفتند که چون باید فرم رو دانلود کنید و ما هم پول هاست و دامنه برای سایت پرداخت میکنیم باید 30 هزار تومن پرداخت کنین...این 30 تومن با اولین حقوقتون برمیگرده.

به نظر نمیومد راست بگه

برای همین خداحافظی کردم و بلاکش کردم  D:

دیگه واقعا مونده بودم، حتی به سرم زد که برگردم سراغ بدلیجات

دیگه نمیخواستم واسه هیچ دوره ای هزینه کنم

دو سه روز بعد که همینطوری تو اینترنت چرخ میزدم و مطالب انگیزشی(!) و راه های کسب درآمد خارجی ها رو میخوندم یه آگهی دیدم

من که قصد پول خرج کردن نداشتم ولی کلیک کردن روش از من هزینه ای کم نمیکرد

دوره آموزشی سرمایه گذاری بورس بود

طراحی جالب سایت توجهم رو جلب کرد...مدتی گذشت و من همچنان محو اون سایت بودم 

که متوجه یه موضوعی درباره سایت شدم

بیشتر راجع بهش تحقیق کردم و سایت های دیگه ای نظیر اون رو بررسی کردم که باعث شد به یک ایده ای برسم

ایده ای که آرزو میکردم که ای کاش زودتر اون آگهی بورس رو میدیدم تا زودتر به این ایده میرسیدم.

ایده ای که به من خیلی بیشتر از 600 هزار تومان و این حرفا میداد

ایده ای که حتی با آموزش دادنش به مردم اون ها رو هم ثروتمند میکرد

نکته مهم این روش این بود که من حتی مجبور نبودم به باقی مانده پول دست بزنم...انقدر ایده و فکرش خوب بود که باعث شد ایده های دیگه ای هم به ذهنم برسه و تبدیل به یک بارش فکری شد

ذهنم خیلی شلوغ پلوغ شده بود و مطمئن بودم که اگر افکارم رو مکتوب نکنم همشون از ذهنم میپره

همه رو نوشتم و بهشون بال و پر دادم 

روشون ساعت ها کار کردم تا اینکه نتیجه اون زحمتا و شب بیداریا این شد که من این فایل رو طراحی کردم

فایلی که اگر هرکسی موبه مو و با توجه به نکاتی که درشون هست عمل کنه بی شک به درآمد میرسه

روشی که توضیح داده شده هیچ نیازی به سرمایه نداره ولی اینو بدونین که توی هرکاری داشتن سرمایه بالا به مراتب نتیجه بهتری میده

1- فایل به درد چه کسانی میخوره؟

هرکسی که موبایل هوشمند داره و به اینترنت دسترسی داره. دانش آموزان و دانشجویان . افراد شاغل یا حتی کسانی که شغل ثابت ندارند

2- چقدر میشه از این روش پول درآورد؟

نمیشه که یه مبلغ مشخص رو تعیین کرد. باید بگم که بستگی به خود شما و یه سری شرایط داره. میتونید روزی 60 هزار تومن درآمد داشته باشید(در بدترین حالت) یا اینکه میتونید تا حتی روزی یک میلیون هم درآمد داشته باشید. حالا اینکه چطوردرآمد بیشتر و بالایی داشته باشید رو در خود فایل توضیح دادم. درکل درآمد ماهانه ای که از این روش میتونید داشته باشید از 3 میلیون تومن شروع میشه تا مبالغ بالای 20 میلیون و 30 میلیون

این روش حداکثر درآمد رو نمیشه براش تعیین کرد هرچی بیشتر فعالیت کنید قطعا درآمد بیشتری خواهید داشت

 

3- چجوری اعتماد کنیم به شما؟

این سایت زیرمجموعه سایت فورکیا هست. اگر سایت فورکیا رو چک کنید میبینید که هم نماد اعتماد الکترونیکی داره هم گواهینامه SSL (همون گواهینامه ای که سایت شما به جای https ، http هست و وقتی سایتی رو دیدید که https بود خیالتون از بابت حریم خصوصی و اطلاعاتتون راحت باشه)

و اینکه اگر سایت های زیر مجموعه فورکیا خطایی ازشون سر بزنه، فورکیا سریعا سایتشون رو میبنده. جدا از این مسئله ، من به عنوان کسی که دوره های کسب درآمدی زیادی رو خریده و سرش کلاه رفته (من فقط دو تا دوره رو براتون گفتم) باید بگم که وجدانم راضی نمیشه که کلاه سر کسی بذارم که خودم روزی جاش بودم...

 

4- قیمتی که گذاشتید زیاده، با توجه به اینکه گفتین کسی که پول داشته باشه سراغ اینجور دوره ها نمیاد و این دوره ها برای کسیه که پول نداره و میخواد درآمد کسب کنه؟

در مورد این موضوع باید بگم که بله درسته اما نه برای فایل من که حتی زیر 100 هزار تومانه (البته فعلا....تاریخ اش که برسه برمیگرده به قیمت اصلیش) وگرنه همچنان به این موضوع اعتقاد دارم اما برای دوره هایی با قیمت های میلیونی

 

5- من خیلی وقت ندارم که پای این کار بذارم چه کار کنم؟

این روش درآمدزایی خیلی ساده ست و در روز اگر هم بخواد خیلی وقت ببره نهایتا یک تا دوساعت باشه و مطمئنم که اگر واقعا میخواین که به درآمد برسین میتونین حداقل یک ساعت برای این کار، توی برنامه ریزی روزانتون وقت بگذارین ؛)

 

نکته :  میتونستم توی سایت و لابه لای توضیحات ، برای جلب توجهتون و ترغیب کردنتون عکس چند دسته دلار و ماشین و خونه گرون قیمت بذارم. ولی هممون خوب میدونیم که اغراقه. 
نه اینکه نشه ها!!! نه !

ولی اینجور عکس ها فقط توقع مارو بالا میبرند و باعث میشن فکر کنیم که میتونیم ره صد ساله رو تو یک شب بریم. مطمئنا هممون میدونیم که نمیشه اون همه درآمد رو تو یکی دو شب بدست آورد.

نمیخوام بگم شما با این فایل نمیتونین ثروتمند بشین. اتفاقا برعکس. اگر میخواین به ثروت برسید لازمه اش اینه که صبر و پشتکار قوی داشته باشین تا به نتیجه دلخواه برسین. خدارو چه دیدید شاید اگر طبق نکات توی فایل فعالیت مستمر و خوبی داشتید تونستید که ره صد ساله رو تو دو سه هفته برید ؛)

 

نکاتی درمورد پرداخت مبلغ و فایل

* موقع پرداخت حتما دقت کنید که ایمیلی که وارد میکنید بهش دسترسی دارید و کاملا درست واردش کردید  (ایمیل رو بدون .www وارد کنید)

 

*بعد از "پرداخت موفق" یک نسخه از لینک ها براتون ایمیل میشه. اگر بعد از پرداخت مبلغ به صفحه دانلود هدایت نشدید یا اشتباهی خارج شدین، برین توی ایمیلتون و از لینک هایی که براتون ارسال شده استفاده کنید :)

 

*اگر بعد از پرداخت موفق مرورگرتون گزینه هایی مثل ذخیره کردن یا ادامه یا  continue یا save رو نشون داد روشون کلیک کنید حتما حتما حتما حتما هم روی گزینه تکمیل فرایند خرید کلیک کنید.

اگر اینکار رو نکنین خرید کامل نمیشه و لینک ها براتون نمیاد. اگرهم خدایی نکرده نتتون قطع شد یا هر اتفاقی افتاد که باعث شد خریدتون کامل نشه، مبلغ از حسابتون کم میشه و بعد نهایتا دو یا سه روز کاری توسط خود سیستم بانکی کشور به حسابتون برمیگرده.

 

*برای خرید به رمز دوم احتیاج دارین. اگر رمز دوم ندارین با مراجعه به خودپرداز بانکتون میتونین اون رو دریافت کنین.

 

*فایل ها به صورت Zip هستند

بعد از پرداخت، 6 لینک دانلود براتون میاد که لینک اول روشی هست که باهم درموردش حرف خواهیم زد و روش کار میکنیم و بقیه لینک ها هدیه هستند.

حجم کل لینک ها روی هم 480 مگابایته

ولی وقتی که دانلودش کردید و خواستید از حالت زیپ درشون بیارید شما  تقریبا به یک گیگ یا بیشتر به حافظه داخلی نیاز دارید

اگر هم فعلا نمیتونید حافظه داخلیتون رو خالی کنین و جا باز کنید هیچ اشکالی نداره

فعلا لینک اول رو که حاوی فایل اصلیه رو دانلود کنید. حجمش 300 کیلوبایته

ولی حواستون باشه که لینک ها فقط تا 10 روز اعتبار دارند و وقتی 10 روز از خریدتون بگذره دیگه قادر به دانلود نخواهید بود. پس تا قبل از تموم شدن 10 روز مطمئن بشین که هر 6 فایل رو دانلود کردید(آخه حیفه :)  )

 

 

*اگر خدایی ناکرده آدرس ایمیل رو اشتباه وارد کردین مسئولیتش با خودتونه و متاسفانه نمیتونم لینکی در اختیارتون قرار بدم.

پس حتما حتما تو وارد کردن آدرس ایمیلتون دقت کنید

 

*برای پیگیری خریدهای ناموفق و مشکل در دانلود، نام و نام خانوادگی واقعیتون و ایمیل دقیقتون رو به پشتیبانی در تلگرام ارسال کنید. اگر مشخصاتتون با چیزی که در سایت ثبت شده مطابقت نداشته باشه نمیتونیم کاری براتون بکنیم.

 

*امکان بازگشت وجه متاسفانه وجود نداره. اگرهم فایل رو خریداری کردین و بعدش پشیمون شدید و دوست نداشتین این روش رو ( که امکان نداره دوست نداشته باشید  D: ) هیچ اشکالی نداره. این روش انقدر آسونه که با یک ساعت فعالیت حتی بیشتر از اون پولی که دادین و فایل رو تهیه کردین بهتون برمیگرده.

 

قیمت فایل از  25 آذرماه به قیمت قبل یعنی 92.500  تومان برمیگردد

 

برای دانلود فایل از قسمت زیر اقدام کنید :)

 


مبلغ واقعی 92,500 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 55,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 819

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما